SUNDAY FUNDAY

Hej på er sötnosar! Känns inte som om jag har bloggat någonting alls på ett bra tag, men det ska bli skärpning nu, det lovar jag. Ska åka och köpa en ny laddare till min kamera någon dag nästa vecka så att jag kan börja använda den igen, och i och med det kommer jag också börja uppdatera bloggen med mer bilder. Hörde även att statistiken hade blivit bättre nu igen och att det var många som nominerat sig till dagens blogg vilket verkligen är superkul, fortsätt så!

Idag har jag varit på stan med Moa. Vi gick runt ett bra tag och kollade efter ett par jeans till henne och det slutade med att hon köpte ett par supersnygga från MQ. Sedan stötte vi på Edit på stadium och efter det gick vi till Telia, träffade Linnea och Emelie och facerapeade en stackars kille som glömt att logga ut från en mobil där.
Just nu smsar jag med Elza och tjurar för att det är skola imorgon. Jätte kul att vi typ är den enda skolan i hela Gävle som börjar imorgon och inte på tisdag. Känner mig inte vidare pigg heller, utan har sjukt ont i huvudet och så fort jag ställer mig upp och går blir allt suddigt. Men det blev alldeles för mycket frånvaro förra terminen och jag har lovat mig själv att det inte ska bli det den här terminen också, så nog ska jag se till att gå den första dagen allt. Dessutom går vi bara till 14.05 så jag ska nog stå ut.

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0