Sunday, fucking sunday

Godmorgon solstrålar! Idag vaknade jag såhär sent igen, eller ni kanske inte tycker att det är sent. Men att vakna halv tolv när det är skola om två dagar.. Då är det sent för mig!
Idag ska jag iallafall vara med Emelie ett tag. Hon kommer till mig om kanske en halv timme, så ska börja fixa mig ganska snabbt snart. Vi ska ut & knäppa kort eller nåt, hur mysigt som helst tycker jag! Sen klockan 4 tar jag bussen till älsklingen min. Får även lite sällskap på bussen av Josefin som ska till sandviken. Har inte träffat calle sen i torsdags och det känns som ett år, hatar när han bor långt ifrån mig..
Jaja, vi håller på att svara på frågestunden. Tror jag, edit håller på att fixa den. Sen ska vi även utse en vinnare av ''dagens bogg''. Eftersom att vi inte har utsett en vinnare så kan ni fortsätta anmäla er! Tryck HÄR för att komma direkt till dagens blogg! Nu ska jag fixa mig, ska försöka blogga ikväll om jag hinner. Men tror inte det ,blir nog att sova direkt när jag kommer hem. Jaja, puss på er! /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0