sitting in tha bed

hej hej alla sockertoppar!
just nu sitter jag med datan i knä och kollar på film med kissemissen. jag bara väntar på att de ska bli mat & så.idag har jag inte gjort något speciellt , jag vaknade av att telefonen ringde , sen har jag legat & slappat i sängen.imorgon vet jag inte heller vad som händer , får väll hitta på nåt kul!iaf så har ni ju sett att jag varit med AAmanda dom senate dagarna , och de har varit världens bästa dagar , tack för allt du gjort för mig Amanda , vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade fått vart hos dig.Jag älskar dig min finaste!
en som sagt är de någon som vill hitta på nåt ? hör av er ! jag är villig att göra nästan allt !
men nu ska jag kolla vidare på film , puss! / Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0