Säg inte att du älskar mig om du inte menar de

Halloj! Bloggade aldrig igår när jag kom hem från matchen.
Men brynäs vann mot djurgåren med 3-1. Så just nu ligger brynäs 1a. Hoppas dom vinner mot luleå imorgon bara, håller tummarna! Kom iallafall precis hem från skolan, onsdagar är helt okej! Gick snabbt ,hade snabbat lektioner förutom matte lektionen som jag nästan somnar på.. Sjukt tråkigt med matte, fattar inte så mycket heller!
Efter skolan tog jag bussen med amanda in till stan, som jag alltid gör. Vi gick in på fiket där på flanör, och fixade prao plats! Så där kan ni hitta mig och snyggingen amanda vecka 8! Vi börjar 11.00 och slutar 17.00 hur skönt som helst tycker jag. Hoppas bara att det är roligt.
Förresten, ska prata med dom andra lite grann så ska vi snart svara på frågestunden och fixa en ny header och design om jag minns rätt! Tycker ni det vore roligt om vi ändrade lite här på bloggen? Och börjar om på nytt, fast inte ta bort alla inlägg men kanske skriva om dagens outfit och så..? Skriv vad ni tycker!
Nu ska jag faktiskt ta mig ett bad, rensa tankarna och försöka bli på bättre humör. Allt är kaos just nu, vet inte hur eller vad jag ska göra. Så jag får ta och uppdatera lite senare ikväll ,om jag har tid för det. Annars får ni ha en super bra kväll. Puss på er! /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0