OAKTIV BLOGG

Jag vet att uppdateringen från min sida har varit helt kass de senaste veckorna men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga på grund av en massa olika anledningar. För några dagar sedan kände jag också att jag ville börja blogga ensam lite nu, har inte gjort det på jätte länge. Och sedan känns det som om vi alla fem här på bloggen har tappat den här blogg-gnistan som vi hade i början. Det är liksom inte lika roligt att blogga här längre och när jag säger det talar jag nog för alla fem. Men av mina erfarenheter vet jag att den där lusten kommer tillbaka senare igen och då är jag säker på att bloggen kommer vara lika aktiv som den var i början, då vi alla bara ville uppdatera hela tiden.

Ja, det var väl det jag ville säga antar jag. Kommer givetvis fortsätta blogga här någon gång ibland, men om ni vill fortsätta att läsa om mitt liv osv kan ni klicka här.

//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0