Jag älskar när du ler, speciellt när jag är anledningen till varför du ler

Hello babes!
Kom precis hem, har umgåtts med en underbar person. Iallafall, nu ska jag ta och städa mitt rum lite grann, ser ut som ett rent bombnedslag om man frågar min mamma.. Själv tycker jag att det ser ut som det brukar göra! När jag städat blir det att plugga ett tag, har som sagt prov direkt efter lovet. Vid 6 kommer Gabbi hem så ska vara med henne en stund, kanske blir bio med lite killar om dom vill. Vi får väl se.
Jag känner att mitt bloggsug inte är på topp. Så förlåt om jag inte skriver så bra inlägg och inte uppdaterar så ofta, men mina brudar gör ju de! Har funderat på att börja blogga på min blogg igen ,fast stannar kvar på den här också isåfall. Så blir att blogga på två bloggar, blir svårt men ska nog testa. Fast inte idag, kanske nästa vecka när skolan börjar eller nåt. Vi får väl se! Men nu ska jag städa, puss på er allihopa!
/Linnea

Kommentarer
Postat av: MADDE

Ställ en fråga på min frågestund!

2012-01-05 @ 16:47:49
URL: http://mmmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0