I LOVE YOU

Hello busfrön!
Vet att jag redan har bloggat, för kanske 3 timmar sen. Men fick en sån enorm lust att bara skriva lite här på bloggen. Kom hem för kanske 30 minuter sen, var på stan och handlade lite godis. Träffade även Amanda, Elina, Felix och Felix. Dom var så snälla så dom följde med mig och köpte godis! Just nu sitter jag med datorn i knät och kollar på någon film på tv med far min. Ikväll, eller i natt ska jag faktiskt vara uppe och kolla på hockey finalen. Brukar inte kolla på sånt, men gör väl de. Tänkte försöka vara uppe hela natten så jag kan väl ta och kolla på lite hockey också. Imorgon klockan ett ska jag dra iväg till mormor och käka med släkten. Sen blir det att vara med Edit och Alexandra trorja, om jag inte skrev det innan? Jaja, nu vet ni. Vi hörs imorgon alla söta. Puss!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0