I can be your hero baby

Hej sötisar! :>

Statistiken börjar bli riktigt bra igen. Hur kul som helst att det är så många som följer och läser våran bogg. Ni förtjänar guld!

Haft en bra dag idag? Själv har jag haft en super rolig dag. Började med att jag var med bästavän, hon kom hit vid halv ett kanske. Vi knäppa jätte mycket kort och hade kul som vanligt. Sen drog vi till bion och köpte popcorn och bara sätt där och åt, så sjukt fula! Efter det lodade vi runt på stan, träffade även Edit ,Alexandra & Moa! Klockan halv fem åkte jag till älskling. Hade inte träffat han sen torsdags, saknat han så himla mycket. Vi myste bara, som vanligt. Kändes hemskt att åka ifrån han ,för just nu saknar jag han redan!
Imorgon är det sista dagen på lovet och den dagen ska jag spendera med bästavän. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men man hittar alltid på något med emelie. Vill ni kanske se hur min vecka ser ut? Lite tråkigt för er,men så ni vet iallafall. Haha, bara för att jag inte har något annat att skriva om och min blogglust är på 100 procent!
Måndag; bästavän
Tisdag; linda ek
Onsdag; matilda sjöstrand
Torsdag; ingen aning.
Fredag; sover hos älskling
Lördag; är med älskling, sen ingen aning
Söndag; ingen aning
Jaja, nu ska jag nog ta och sova. Är hur trött som helst! Här får ni lite bilder från idag, på mig och emelie. Njut, för vi är alldeles för snygga! Puss /Linnea

Kommentarer
Postat av: Emelie borgqvist

Jag älskar dig min underbara <3

du&jag bästavän, du&jag <3

2012-01-09 @ 00:09:18
URL: http://emelieborgqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0