Hemma!

Hej alla fina läsare!
Nu är jag hemma från Nyköping. Jag har som sagt varit där sen i fredags och min uppdatering har varit helt kass! Stort förlåt för det. Jag har varit helt upptagen med livet kan man säga, har inte haft lust att blogga. Jag har även vänt upp och ner på tiden. Haha, har lagt mig senast 2 varje kväll. Skola snart och jag undrar hur jag ska orkar gå upp. Förresten, vad har hänt med statistiken? Den sjunker och sjunker, det suger. Ni fina läsare som fortfarande läser våran blogg. Sprid våran blogg, tipsa andra om den. Var snäll och hjälp oss med det. Tacksamt! <3

Jag vet inte om ni bryr er så mycket, men jag kan ju skriva lite vad jag har gjort i Norrköping? En kort liten sammanfattning i stället för att skriva om varje dag, det är så uttjatat tycker jag. Så får bli en kort liten sammanfattning av allt, om jag klarar av det. Suger på att förkorta saker eller vad man ska säga.
Som alla nu nog vet så åkte jag till en kompis i Nyköping. Jag har lärt känna henne genom facebook som nästan alla andra haha. Hon heter Emelie och hon är lika gammal som mig. Vi har träffats en gång tidigare och det var i Stockholm. Sen har vi besämt att jag skulle komma till henne på jullovet och så blev det, firade nyår med henne och Sam. Hur kul som helst! Sen har jag varit med henne, Sam och Frida nästan alla dagar. Har varit hur roligt som helst! Kollat på film, myst och allt möjligt. Hur gulligt som helst där nere i Nyköping.
Vi har inte gjort så mycket speciellt under tiden jag var där. Det mesta vi gjorde var nog att skratta! Har seriöst aldrig skrattat så mycket som jag gjorde med henne. På nyårskvällen skrattade jag som mest. Sam, jag och Emelie har nog den sämsta humorn man kan hitta. Förutom att skratta så har vi varit i stan, litet som fan tycker jag. Har även träffat lite av Emelies kompisar och ja. Självklart suttit vid datorn. Vart inte så många bilder men ska lägga upp lite bilder sen när jag fått dom av Emelie!
Nu när jag äntligen är hemma så ska jag faktiskt ta och njuta av dom sista dagarna på lovet. Njöt ju såklart av lovet hos Emelie också. Men nu ska jag ha kul med mina vänner som jag har här. Idag ska jag bara ta det lugnt hemma, och jag börjar mina dagar här hemma sen Nyköping med att åka till älskling imorgon. Sen får vi se vad dagarna har att bjuda på! Ska ta en varm och skön dusch nu! Bjuder på dom två bilderna som även finns på facebook, på mig och emelie. Puss på er alla!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0