Han säger ''skaffa dig ett liv'' jag säger ''du är mitt liv''

Hej alla sötnosar!
Har ni haft en bra dag? Själv har min dag varit helt okej! Började med att jag vaknade vid halv tolv kanske ,började fixa mig direkt då. Sen drog jag ,mamma och pappa till mormor för att äta och umgås lite med släkten. Var där i några timmar, sen drog jag hem och fixade mig lite snabbt. Drog ner till stan för att möta upp gabbi och emelie. Vi har inte gjort så mycket, drog till indat och träffade emil och så. Sen drog vi hem till mig en stund, fick bli lite kort också! Imorgon är det lördag, då ska jag plugga på dagen sen blir det hockey med elina och emelie! Nu ska jag faktiskt försöka sova, bloggar mer imorgon. Bjuder på lite bilder från idag, puss på er! /Linnea

Kommentarer
Postat av: Louise

Tjäna pengar på bloggen!

70 kr per läsare!

Jag har 1050 kr och du kanske får mer pengar!

Läs mer här: http://lollorydhxd.blogg.se/2012/january/tjana-pengar-nu.html#comment

2012-01-07 @ 00:18:53
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0