Godmorgon!

Hejsan!
Imorse vaknade jag väl först vid sju ungefär sen somnade jag m och vaknade staraxt före nio. Igår kväll hade jag och Alexandra jätte mys. Vi hade ansiktsmasker, jag färgade håret på Alex, och så körde vi med "brun utan sol". Vid ca ett eller något så stängde vi av filmen vi kollat på. Vi la oss och smsa med en kille som vi blev ovän med. Hihi, och självklart var det Kim. Så nu blir det väl ingen bio på söndag heller? Men aja, det blir nog ändå bäst såhär. Men aja, idag så ska jag och Alex in till staden och jag ska hem. Det blir väl en liten sväng på torget oxå. Vi skulle träffat bion men dem hade tydligen dyngat i två dagar så dem skulle sova typ vid nio, men det kanske blir något lite senare? 

Nu ska jag och Alex gå och fixa oss, hejdå. 
/Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0