Friday I'm In Love .

Hej alla sötnosar!
Förlåt för jätte dålig uppdatering dom senaste dagarna/timmarna. Jag har inte alls haft någon ork för att blogga om jag ska vara ärlig. Tänker inte skriva om vad som har hänt mig och vad jag har gjort dom senaste dagarna för det intresserar inte er tror jag.. Skriv till oss vad ni tycker vi ska blogga om, tack!
Första skolveckan efter lovet är nu avklarad. Har gått sjukt snabbt och jag har faktiskt mått bättre och haft roligare i skolan nu efter jul. Hade prov i veckan också, fick ha fusklapp, så jag hoppas det gick bra. Fattade inte så mycket av fusklappen men det gick nog bra! Idag efter skolan så drog jag ner på stan med Elin & Amanda. Efter ett tag kom Adam så gick runt med han en stund, sen mötte vi upp Erik. Fast då skulle Adam iväg på träning så jag var med Erik ett tag hos han. Pratade och hade kul, kom hem för kanske en timme sen.
Det är ju som sagt fredag den 13e idag, jag har haft tur hela dagen tills jag kom hem. Mobilen flög ner i stengolvet och jag har typ tusen sprickor. Kärlek till golvet, fuck that. Jaja, är man klantig och har otur nästan hela tiden så har man. Men får ta och skylla på att det är fredag den 13e!
Imorgon är det lördag, då ska jag åka hem till älskling och vara med han. Tyvärr så kunde jag inte sova där så tar bussen hem vid elva. Så kommer vara med han några timmar, är så svårt att ses på skoldagar. Så kan bara ses på helgerna, vilket suger ganska mycket!
Jaja, förlåt ännu en gång för jätte dålig uppdatering. Ska bli bättre på det. Har tyvärr ingen bild jag kan lägga upp just nu.. För datorn är helt störd. Men ha en bra kväll, nu ska jag duscha. Puss! /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0