Första skoldagen för det här året avklarad!

Hej sockertoppar!
Idag vaknade jag klockan halv sju, var faktiskt hur pigg som helst och helt ärlig så var jag taggad inför idag! Var som sagt första skoldagen det här året, otroligt roligt hade jag. Träffade alla i klassen och andra som jag inte träffat på lovet. Fast det är ju absolut segt att börja på en tisdag, för tisdagar är alltid värst i skolan. Har fyra lektioner före lunch vilket jag tycker är jävligt segt. Iallafall. Jag har precis kommit hem, har nyss ätit en macka och ja.. Skulle egentligen inte gå på hockeyn ikväll, men min fina vän Josefin bjuder mig. Så vafan. Man passar väl på!
Så jag måste fixa mig nu, uppdaterar när jag kommer hem. Puss på er alla! /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0