Don't dream your life, live your dream.

Kom precis hem nu, och ligger och myser i min varma säng. Vid ett duschade jag, fixade mig och allt. Sen vid 13:40 åkte vi med bil till bussen, de tog tjugominuter med bilen och en timme med bussen. Sen hoppade vi av på stan och då gick vi till coffeehouse (under bion, ni vet?) Alex beställde kladdkaka och tjejen bah till mig :
"vill du oxå ha en?" 
jag bah "har inga pengar"
Hon bah" får jag bjuda dig på en då?" 
Hihi och så fixar man gratis kladdkaka för 30 kr :)
*Jag och Alex på busshållsplatsen med en kärriing*

- "prat"
Alex slänger ett kvitto på marken. 
Tanten: var de du som tappade det där? Jag tyckte de flög ner.
Alex väntar lite sen tar hon upp det och bah "men de är.."
sen säger jag att jag kan slänga de så går jag bakom busskuren och ropar på alex sen står vi där bakom och asgarvar. 
Tanten blev sur och bitchblickade oss?!
Det var väl mysigt va? 
Hihi nej men det var så jävla kul!

/Edit Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0