BACK ON THE TRACK

Har inte bloggat på evigheter på grund av personliga skäl, men nu är jag tillbaka igen. Har dock inte tillgång till någon dator och kommer inte ha den närmsta veckan heller så tills vidare får jag köra på mobilbloggar.

Skulle gärna berättat om veckan som varit men jag oooorkar inte. Kan kort säga att jag inte mått så bra och haft det ganska jobbigt, men att jag nu mår riktigt bra om man bortser från huvudvärken.

Ska snart gå och lägga mig i sängen och kolla på någon film eftersom jag är hur trött som helst och har en sjuk huvudvärk. Imorgon var det tänkt att jag skulle till Alborgen med Edit, Clara och Moa men eftersom det var stängt blir det nog stan istället.

Aja, hejdå!
/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0