Tshutshu baby

Hejhej, dagen började med att Alex sov till halv 3 och jag ville inte väcka henne för det var ändå så skönt att bara dra sig hela dagen! Sen gick vi upp, fixade oss och gick med Edit på hockey. Där i arenan mötte vi upp Clara och Linnea och var med dom, sen såg vi på matchen och i pausen letade vi efter Edits haff och sen var vi med Tshutshu och hans kompisar och några till (vet inte va dom hette). Sen såg vi lite mer på matchen, letade lite mer efter Edits haff och så. Efter matchen gick vi ut och letade ännu lite till efter Edits haff men han hade åkt hem.. Fett tarrigt. Sen tog jag nån skitgod tablett eller något av Filips kompis som smaka frukt <333 och fick en gosig kram typ sen gick vi hem med Clara, Linnea och Natta och sen vi kom hem har jag och Alex bara slöat och typ spelat lite.

Ni får två bilder på Tshutshu och hans kompisar och en på mig och Edit.

/elza

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0