SOMETIMES IT'S HARD, TO FOLLOW YOUR HEART

Hejsan gobitar! 
Jag kom precis hem efter en toppen dag som jag tillbringat med många fina vänner. Vid ca 12.40 stack vi till tåget och mötte upp Elza, shit vad saknad den tjejen var! Efter de så gick vi ner på stan, vi gick mest omkring och gjorde inte så mycket mer. Sen så snackade vi med Linnea och hon skulle tydligen ner på stan, och det skulle även Tilde. Vi gick omkring lite, träffade Amanda och några till. Sen gick vi in på BR och köpte en present till Alex lillesyrra. Och helt plötsligt kom snigga bruden in, Linnea. Vi snackade lite, sen skulle hon och sin kompis iväg. Vi var på donken, jag Elza och Alex. Då såg vi Moa och någon till? Så då snackade vi med dem. Sen tog en tant vår plats vid bordet, och då gick vi. Sen träffade vi Amanda igen, snackade lite osv. Sen skulle Elza och Alex hem helt plötsligt? Och vi hade lixom bestämt med Tilde, så jag väntade på henne i 20 minuter! Dem 20 minuterna var verkligen värda att stå där och vänta. Och sen kom hon ju, med sin låtsassyrra Tyra. Först stod vi ute och bara snacka i en halvtimme? Jag tjuvfotade henne oxå. Många super söta bilder har jag nu. Efter ett tag så gick vi in på donken och då hittade Tilde sina 02:or , som tydligen var hennes bästavän ;) Vi snackade med dem och dem var super snälla♥ Sen stack dem hem och vi gick in på Åhléns. Vi fotade, busade, sprang runt, haha osv där inne. Vi började vandra hem till mig och när vi kom fram satte vi oss i mitt vackra trapphus. Vi snackade, kramades, fixade och trixade. Sen vid fem gick jag in och dem hem.
Verkligen en super dag!

Nu sitter jag och uppdaterar facebook, efter som min riktigt efterlängtade mobil&surfplatta har kommit nu! pappa ska hämta den åt mig sen, och yes! SÅ LYCKLIG! Nej, men nu ska jag ladda upp lite bilder, sen ska jag äta pizza! 


Om ni undrar tog jag kort med kameran på skärmen för min mobil är sönder så det går inte att lägga in bilder i datan, ska vara glad att de går att ladda den. Men jag har en ny som jag får om någon timme bara, så då kan jag skicka över alla bilder till den nya. Så får ni se dem i allafall!
Så jävla snygg du Tilde, jag älskar dig mest! ♥

Puss♥
/Edit


Kommentarer
Postat av: Tilde :*

Älskar dig mest Edit!<333

2011-12-28 @ 10:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0