NYKÖPING FÖR FAN

Hej gobitar! Bloggar lite sent just nu, men har varit ute ganska länge med Emelie och har haft annat för mig. Kom iallafall in till Stockholm vid 3, sen gick vi runt lite grann och sen tog vi tåget ner till Nyköping. Vi har varit ute idag bara, var med en tjej som heter Frida också. Mysigt och roligt hade vi iallafall. Fick skratta rätt så mycket så min dag blev hur kul som helst!
Imorgon ,eller idag är det nyårsafton. Alltså sista december, snart är det ett nytt år. Helt sjukt! Året har gått så snabbt, snart är det ju sommar igen. En termin kvar sen börjar jag 9an nästa gång. Herregud! Har inga speciella nyårs löften, brukar ändå inte hålla dom. Hade godislöfte, ett år, men gick två månader sen käkade jag godis. Kan fan inte leva utan det. Min ''nyårsdag'' spenderas med Emelie och Sam. Vet inte riktigt vad vi hittar på, Sam kommer hit vid 4. Vi kommer iallafall ha en mysig kväll, Sam sover även med mig och Emelie. Får se om jag kan blogga imorgon via mobilen! Förresten, vad har hänt med våran statistik förresten?! Den är mycket dåligare än förut, sluta inte läsa våran blogg! Tycker ni den är tråkig så skriv vad vi ska skriva mer om. Sluta inte läs den bara! Tänkte skriva lite om året nu, 2011 innan jag säger godnatt till er sötnosar. I år 2011, har jag gjort många misstag. Har fått mycket dåliga rykten ,många snackar skit. Många tryckte ner mig och hackade på mig. Men jag har även lärt mig att jag är den jag är, och det kan ingen ändra på. Jag är stolt för den jag är idag. Även vad alla andra gör mot mig, gör så jag mår dåligt.. Så har jag lärt mig att gjort är gjort, och jag måste bara gå vidare. Jag är stark ,och jag tar ett stort kliv in i livet och ler. Jag går vidare helt enkelt. För jag är stolt över mig själv. Jag har blivit starkare. Jag känner även att jag har blivit en bättre människa, jag har även hittat en super fin kille.
Under det här året har jag även förlorat mycket vänner, men även fått kontakt med så många nya vänner. I år fick jag kontakt med en kille som heter Emil Sjölund. Vi var först på g i kanske 2 månader. Jag var totalt nere i han. Han fick mig att må bra. Fast saker hände, det fungerade inte. Vi bråkade hela tiden ,och sen gav jag upp. Jag orkade verkligen inte mer. Men sen, i kanske september.. Fick vi tillbaka kontakten, vi började prata. Han är någon jag verkligen kan lita på och kan prata med om allt. Han finns alltid där för mig. Nu är han ungefär som en bror för mig, ungefär som en familjemedlem. Jag kan verkligen inte klara mig utan han!
Sen har jag träffat massa underbara personer, som bor långt härifrån. Men betyder ändå så sjukt mycket. Detta år har blivit det bästa hittills. Kanske 2012 blir bättre? Vi får väl se. Men 2011 är ett år jag aldrig kommer glömma bort. Har delat tårar, glädje, hat och sånt där det här året. Massor av alltihopa. Jag har även blivit världens lyckligaste tjej! 2011 är som sagt ett av dom bästa åren jag varit med om. Tack för alla som gjort mitt år till något speciellt, jag älskar er allihopa! / Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0