låt mig knyta dina skor , innan du faller för någon annan.

image description
ÄLSKAR DIG MITT SÄR♥

halloj sötnosar , statistiken är hög , superbra fortsätt så!
nu är de såhär , att mitt internet funkar knappt..så jag vet inte hur ofta jag kommer uppdatera.
men när jag fått min iphone kan jag försöka blogga från den , ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.
som ni kanske ser har vi frågestund , bara fråga på och vi svarar ärligt.jag kom typ nyss hem från en underbar dag i gävle med dom bästa. jag vaknade nånting med 9 , fixade mig & så.sen vid 11 åkte jag till gävle och först kollade på skor , senare kom amanda ner en sväng , sen elza alex & moa. vi chillade runt på stan , haha. sen åkte elza alex och moa hem så då var de bara ja & amanda kvar.vi gick runt och snacka sen gick vi hem till henne.senare gick vi till donken och åt , och var med åhman och jesper.Imorgon åker jag in till gävle igen för att hämta ut mig älskade iphone.ska fixa den och grejjer.sen på lördag är de nyårsafton och den ska jag tillbringa med amanda & Lina.kommer bli hur kul som helst.sen vet jag inte vad jag ska göra , vet iaf att jag ska träffa Clara närsta vecka , skojjskojj. men nu ska jag och in syster lägga oss och kolla på film , ha det så bra.får se hur de blir med mitt internet,puss!
// Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0