Hold my hand

Hej allihopa!

Nu är jag hemma efter en härlig kväll. Var ju som sagt på bio med Emil ,Emelie och Gabbi. Vi kollade på new years eve. Hur bra film som helst, rekomenderar den för er som gillar kärleks filmer med lite komedi! Den fick mig nästan att fälla lite tårar..
Jaja, vad ska man skriva mer? Morgon dagen är iallafall planerad att jag ska vara med Lilian. Kan inte hon så får vi se vad jag hittar på. På fredag ska jag iallafall åka ner till nyköping till min kompis. Stannar där tills på tisdag så blir att fira nyår med henne. Hur kul som helst! Nu ska jag faktiskt ta och lyssna på lite musik, kanske äta något. Sen bädda ner mig i min underbart sköna säng och smsa lite med folket.
Puss snyggingar! :*

Kommentarer
Postat av: MADDE

Följ mig på bloglovin!

fin blogg tjejer :)

2011-12-27 @ 23:35:52
URL: http://madderrooslien.blogg.se/
Postat av: Emelie Borgqvist

Jag älskar dig mest Linnea Maria Falk.<3

2011-12-28 @ 10:45:43
URL: http://emelieborgqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0