hög statistik!

Godmorgon mina fina!
Alex hade skrivit till mig och vi hade många unika träffar, tack så jätte mycket! Forstsätt så.

I natt så somnade jag vid ca halv tre, för jag låg och förde över massa nummer till min nya telefon. Det gick väll inte så jätte bra så jag har fått göra dem jag inte orkade i går kväll, nu! Idag ska jag städa, för jag ska till pappa och då innerbär det att de nästan inte kommer att bli någon uppdatering alls. Men jag vet att mina underbara brudar sköter allt dedär! Jag vaknade vid sju, och jag har inte duschat än. Jag ligger kvar i sängen med datan och telefon, men snart ska jag gå upp och duscha, puss♥

/Edit

Kommentarer
Postat av: Klara :*

Måste du vara så fin :*

2011-12-28 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0