Hallå där handelsministern

Hej på er sötnosar! Har spenderat dagen med världens bästa tjejer.

Först vaknade jag och Elza vid halv ett av att mobilen ringde, sedan låg vi och drog oss till ett då vi kom på att den enda av två bussar som gick till stan idag gick vid två och eftersom det tar ungefär en halvtimme att åka till närmsta busshållsplats var vi tvungna att skynda oss riktigt ordentligt. Så vi steg upp och fixade oss, käkade lite mat och satte oss sedan i bilen mot bussen. Vi kom in till stan vid tre och då mötte vi upp Linnea och Edit vid George's där vi stod och snackade en stund innan vi gick iväg och kollade runt lite på stan. Efter det gick vi till Donken, träffade Alfred och några till, snackade och åt pommes. Sedan när jag och Linnea gick ner och skulle köpa en cola hittade vi en snygg kille och hans kompis som vi stalkade och följde efter inne på nian. Sedan försvann dom spårlöst, snacka om att vi blev ledsna då alltså.. Men en bild hann vi iallafall med att ta!
Men ja, sedan gick vi runt lite till inne på nian. Linnea det äcklet drog bort stolen för mig och så ramlade vi ihop i en hög på golvet. Attention whores!!!!!

Nu sitter jag och Elza hemma i mitt rum, vi har fettat en varsin pizza och två liter cola. Fetton..
Imorgon blir det stan med Elina och Elza, sedan hockey på fredag och på lördag är det nyår. Någon dag efter nyår blir det Ahlborgen och tjejkväll med Edit, Elina, Elza och Linnea också. Längtar dåligt mycket!

/Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0