gott nytr år, så hörs vi om ett år :*

Hejgobitar. Sitter i soffan hemma hos pappan min. Smsar med världens finaste. Jaa, tycker mina tjejer hållt statistiken uppe superbra. Jag vill önska er ett gott nytt år. Både till alla fina läsare här på bloggen men även till alla bloggbrudar som bloggar här. Och såklart alla andra. Jag hoppas verkligen ni har haft ett grymt år, med många nya vänner och underbara vänner. Berättar väl lite kort om min vecka än så länge. I onsdag så var jag med Elza, Alez, Alfred och linnea på stan. Träffade oxå amanda.det var super mysigt.men vid kvart i fem stack jag hem för jag skulle vara klar när pappa kom för att hämpa mig. Sen på torsdagen städade jag mitt rum och kollade på film hela dagen. På fredag åkte jag och pappa in till valbo och köpte lite saker. Fick med mig en jacka, mascara, linnen, nagellack, annat smink osv. Det var nå mer men kommer inte ihåg allt just nu. Idag har jag kollat på film, snackar med kim och smsat med folk. Nu ska jag fixa mig en gosig kväll. Hoppas att alla andra oxå får det , puss! /editimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0