Godmorgon!

Hej alla sötnosar!
Just nu sitter jag nyvaken vid datorn. Packade väskan igår som tur är, annars hade jag fått stressat med det idag.. Måste ta något att äta nu, sen ska jag duscha och fixa mig. Tror knappt jag hinner på tre timmar, för mitt hår måste ju plattas också. Fyfan vad segt. Jaja, idag ska jag och Emelie bara gå runt i Stockholm ett tag, sen ska vi åka ner till henne i Nyköping. Kommer bli grymt! Vet inte riktigt vad vi ska göra på nyår, men hoppas det blir roligt iaf!
Vad ska ni andra göra på nyår? Vart ska ni fira nyår?
Jag ska ju självklart försöka blogga så gott jag kan när jag är där. Kommer nog ett inlägg när jag sitter på tåget också.
Ni har väl förresten inte glömt att vi har frågestund? Klicka på ordet ''frågestund'' så kommer ni direkt till den. Var lite snäll och ställ en fråga till oss, ingen fråga är för dum! Statistiken är fortfarande bra, kärlek till er allihop <3
Ni får ha det så bra sockertoppar, puss! :*
/Linnea
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0