God kväll!

Hej allesammans! Har ni en rolig kväll? Själv har jag det hur mysigt som helst om jag ska vara ärlig. Kollade nyss på tv och gjorde även lite varm choklad. Klockan är ungefär tjugo över tolv och jag ska snart städa mitt rum. You know Im crazy, bitch! När jag väl har städat klart ska jag kolla på en film, bädda ner mig i sängen och mysa. Vet inte riktigt vilken det blir. Men förmodligen en komedi film, känner att jag behöver få upp mitt humör och skratta av mig. Bara så alla vet så har Edit inget internet och kommer inte ha det på hela veckan. Tror hon ska försöka blogga från sin mobil. Men bloggar hon inte så vet ni varför. Men jag och dom andra tjejerna uppdaterar så ofta vi kan! Nu får ni ha en riktigt rolig natt, eller kväll eller vad man säger. Puss! :* /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0