Första inlägget

Hejsan, Edit här.
Vi har nyss skaffat denna blogg eftersom att vi alla fem bloggar, och då verkade det roligt att blogga tillsammans!
Ligger och fixar designen nu här med Alexandra.
Dock har vi hållit på i några timmar, för först vart det fel på bakgrunden i headern osv.
Men snart är allt helt klart, och super nöjda är vi båda två.
Nog om designen.
Vi är fem tjejer som bor på lite olika ställen.
Jag och Linnea inne i stan, Gävle.
Elina i Bergby, lite utanför Gävle.
Alex i Strömsbro, Gävle.
Och Elza på söder, i Stockholm.
Vi är lite olika gamla,
Jag är född år 1999, vilket innebär att jag är tolv år men jag fyller tretton om några månader.
Elza och Alex är född 1998.
Elina och Linnea år 1997.

Det var lite om oss alla, nu ska jag lägga ifrån mig Alex iPhone och hjälpa till med alla kategorier.

Ni får gärna kommentera, sprida och följa bloggen, det skulle vara super gulligt utav er.

Våra privat bloggar finns i länkarkiven.
Snart så ska vi sova så det är bäst att vi gör klart allt nu, pusshej :*
/ Edit

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0