första inlägget för mig

Hej allihopa!

Detta blir mitt första inlägg på den här bloggen. Kommer bli otroligt kul att få blogga med alla dom här underbara brudarna. Jag är en av dom äldsta, Linnea, och jag är 14 år som ni kanske läste i Edits första inlägg. Vill ni veta något om mig så är det bara att skicka iväg en kommentar så svarar jag så fort jag kan. Eller någon av dom andra som bloggar om dom kan svara på frågan.
Just nu så sitter jag med mitt fina nattlinne och har datorn i knät. Ska snart börja fixa mig lite grann ,vet inte riktigt om jag ska vara med Gabbi eller Emelie. Men ikväll ska jag iallafall kolla på bio med Emelie. Igår var jag på mellandagsrean i Valbo, hittade massor med fina kläder. Tänkte lägga upp lite bilder på det senare, om ni skulle vilja de. Nu kan jag tyvärr inte blogga mer, men ni får ha en super fin och rolig dag allihopa.
Puss sötnosar! :*
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0