29 DECEMBER

Har haft en toppendag idag! Först tog jag, Elza och Moa bussen in till stan där vi mötte Elina och Amanda. Vi gick runt på stan en sväng, innan Moa kom på att hon tappat bort sin plånbok så att vi fick gå runt och leta efter den. Till slut åkte Moa hem med sin mamma och pappa och vi andra gick till GinaTricot och provade kläder. Jag och Elina hittade några sjukt snygga kläder (se bilderna nedan) men köpte ingen utav dem utan en varsin USA-tröja för 199:- istället. Sedan tog jag och Elza bussen hem och sedan dess har vi bara kollat på Vampire Diaries (min drog <3) och suttit vid datorn.

Imorgon blir det hockey med bästa brudarna men innan det blir det antagligen stan med Kiala. Ser fram emot det riktigt mycket!

/Alex

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0