29 december 2011

Hej solstrålar!

Idag har jag haft en helt okej dag! Vaknade vid tio kanske. Satte mig framför datorn en stund och nördade lite. Inte så ovanligt för mig. Klockan ett åkte jag och gabbi iväg till Hofors och var med Sam och Adam. Tycker om dom pojkarna ja, sköna som fan! När jag kom hem köpte jag tågbiljett ,ska nämligen iväg till Emelie i Nyköping imorgon. Kommer hem på tisdag, ska bli så jävla skönt att få spendera några dagar med min lilla ängel och även slippa denna håla så kallad Gävle. Vet inte riktigt om det kommer bli så bra bloggning för min del ,men jag ska försöka så gott jag kan iallafall! Så min nyårsafton kommer bli hur grym som helst, spendera dagen och helgen med Emelie. Otroligt mysigt! Ska även träffa lite annat folk där i Nyköping.
Förresten, har ni sett att vi har frågestund?! Fråga på saker bara, vi svarar ärligt på alla frågor. Nu ska jag lyssna på musik och ladda ner någon mysig film. Puss gobitar! :*
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0